Vi kan lösa ditt supportärende via skärmdelning. Du visar problemet på din datorskärm, som vi samtidigt ser. Vi får bättre förståelse för ditt problem och vi kan visa dig lösningen direkt. Vid skärmdelning använder vi programmet TeamViewer.
Vi producerar regelbundet nya supportguider. Klicka på det område där du söker en guide.
GEOSECMA-supporten erbjuder så kallad användarsupport. Det innebär att vi hjälper dig som användare i användning, samt felsökning, av GEOSECMA for ArcGIS. Om du har behov av annan hjälp som inte ingår i vår användarsupport, exempelvis installation, konfiguration eller projektstöd, hittar du information här.
Du kan kontakta vår supportpersonal helgfria vardagar kl: 08:00-17:00. Vi kan ge dig snabbare och bättre support om du beskriver ditt problem så utförligt som möjligt, vad du gjorde när det uppstod eller vad du egentligen tänkte utföra. Komplettera gärna med en kopia på felmeddelande, fel utskrifter, loggar etc.
Logga in på ditt konto för att följa dina supportärenden i vår kundportal.
Vill din organisation beställa aktuella rättningar för GEOSECMA for ArcGIS? Fyll i formuläret så blir du kontaktad inom kort för information om hur du får tillgång till rättningar samt inplanering av evenuell installationshjälp.