Supportguider

Vi producerar regelbundet nya supportguider. Klicka på det område där du söker en guide.

Behov av utökad hjälp?

GEOSECMA-supporten erbjuder så kallad användarsupport. Det innebär att vi hjälper dig som användare i användning, samt felsökning, av GEOSECMA for ArcGIS. Om du har behov av annan hjälp som inte ingår i vår användarsupport, exempelvis installation, konfiguration eller projektstöd, hittar du information här.

När och hur når du oss?

Du kan kontakta vår supportpersonal helgfria vardagar kl: 08:00-17:00. Vi kan ge dig snabbare och bättre support om du beskriver ditt problem så utförligt som möjligt, vad du gjorde när det uppstod eller vad du egentligen tänkte utföra. Komplettera gärna med en kopia på felmeddelande, fel utskrifter, loggar etc.

Kundportal

Logga in på ditt konto för att följa dina supportärenden i vår kundportal.


Beställ rättningar

Vill din organisation beställa aktuella rättningar för GEOSECMA for ArcGIS? Fyll i formuläret så blir du kontaktad inom kort för information om hur du får tillgång till rättningar samt inplanering av evenuell installationshjälp.

Ja, jag vill beställa rättningar för GEOSECMA


Hjälpte informationen dig?
Kontakta mig
Tack för din synpunkt
Just nu har vi tekniska problem, försök gärna igen senare.